* Stuur de artikelen in de originele en onbeschadigde verpakking retour.
* Om hygiënische redenen kunnen slaapartikelen box springs, kussens, dekbedden, toppers, matrassen, bodems en/of artikelen die op maat gemaakt moeten worden zoals banken en gestoffeerde artikelen niet geretourneerd worden. Deze retouren worden niet in behandeling genomen.
* Het artikel dient compleet geretourneerd te worden, niet gemonteerd te zijn of te zijn geweest.
* Vul het bijgeleverde retourformulier volledig in en onderteken deze.
* Frankeer het retourpakket voldoende, niet of onvoldoende gefrankeerde retourzendingen kunnen niet in behandeling worden genomen en worden geweigerd. (verzend kosten zijn voor rekening van de klant)
* Het retour sturen van grotere artikelen (box springs, meubelen ed.) kan evt. ook verzorgd worden door het Meubel & Slaaphuys echter worden hier dan wel de retour en/of verzendkosten bij u in rekening gebracht. Voor een prijsopgave kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
* U kunt ook uw aankoop zelf retour brengen (binnen 14 dagen) bij ons in de winkel te Delft, hier zijn dan uiteraard geen extra kosten aan verbonden. Na retourbezorging zal ook binnen de 30 dagen uw aankoopbedrag (excl. verzendkosten) retour gestort worden.
Als u een artikel retour wil sturen ter vervanging, neem dan eerst contact op met onze klantenservice.
Mochten er verder nog onduidelijkheden zijn, raadpleeg dan onze klanten service of onze algemenevoorwaarden.
Online bestellingen retourneren in onze showroom
Woont u in de buurt van Delft en heeft u zin om langs te komen in onze showroom? U kunt uw online aankopen ook terugbrengen of ruilen in onze showroom.
Wanneer u uw retour inlevert in onze showroom, krijgt u het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen op uw rekening teruggestort. (Dit geldt echter niet voor aankopen gedaan in onze winkel)
Online bestellingen terugsturen
Wanneer u iets wilt retourneren, dan zijn de verzendkosten voor u.
De verzendkosten kunnen per product afwijken. Verzendkosten weten? Neem dan contact met ons op.
Wanneer u uw retour terug heeft gestuurd naar onze showroom, krijgt u het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen op uw rekening teruggestort. (Dit geldt echter niet voor aankopen gedaan in onze winkel)
* Stuur de artikelen in de originele staat en onbeschadigde verpakking retour.
* Het artikel dient compleet geretourneerd te worden, niet gemonteerd te zijn of te zijn geweest.
* Om hygiënische redenen kunnen boxsprings, toppers, matrassen, of artikelen die op maat gemaakt moeten worden zoals banken en gestoffeerde artikelen niet geretourneerd worden. Deze retouren worden niet in behandeling genomen.
* Vul het bijgeleverde retourformulier volledig in en onderteken deze.
* Frankeer het retourpakket voldoende, niet of onvoldoende gefrankeerde retourzendingen kunnen niet in behandeling worden genomen. (verzendkosten zijn voor rekening van de klant)
* Het retourneren van grotere artikelen kan ook verzorgd worden door het Meubel & Slaaphuys, echter worden hier dan wel de retour en/of verzendkosten bij u in rekening gebracht. Voor een prijsopgave kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Als u een artikel retour wil sturen ter vervanging, neem dan eerst contact op met onze klantenservice.
Mochten er verder nog vragen of onduidelijkheden zijn, neem dan contact met ons op.
Aankopen gedaan in onze winkel kunnen niet retour genomen of omgeruild worden.