Hier vindt u de meest gestelde vragen.
Wij zijn CBW erkend, dit houdt in dat u op al onze artikelen standaard 2 jaar garantie heeft op constructiefouten. Klik hier voor de CBW voorwaarden. Ook kunt meer informatie vinden op de website van het CBW. www.wonen.cbw-erkend.nl
Wij vinden het natuurlijk vervelend dat u een klacht ervaart met een van onze artikelen, om uw service aanvraag z.s.m. in behandeling te nemen verzoeken wij u ‘’hier’’ te klikken en de service aanvraag te starten. Wij proberen uw klacht dan z.s.m. voor u op te lossen.
Wij proberen altijd spoedig op uw service aanvraag te reageren, ons streven is om binnen 5 werkdagen te reageren.
Dit is een vraag die helaas niet met 1 antwoord te beantwoorden valt. Dit is per soort klacht en artikel anders, wel zullen wij altijd proberen te zoeken naar een goede snelle oplossing.
Al uw aankopen in de winkel komen wij bij u thuis monteren, deze zijn inbegrepen in de afleverkosten.
De vermelde levertijden zowel op onze website als op uw order, zijn een reële indicatie van de levertijden. Die in bijna alle gevallen gewoon gehaald worden. Echter kan het voorkomen dat er een vertraging optreed, dit meestal door externe factoren. Als verkopende partij blijven wij natuurlijk verantwoordelijk voor de levering van de gekochte artikelen en blijven wij altijd uw aanspreekpunt. Wanneer een levertijd niet gehaald zal gaan worden, zullen wij u altijd op de hoogte brengen.
De vermelde levertijden zijn indicaties, welke in bijna alle gevallen gewoon gehaald worden. Wel kan de aangegeven levertijd in werkelijkheid iets korter of langer uitvallen. Het blijft ten alle tijden een indicatie.
U kunt uw aankoop tot 14 dagen na binnenkomst of aankoop bij ons laten opslaan, mocht een langere periode gewenst zijn dan kunnen wij dit altijd in overleg met u afstemmen(HIERVOOR ZULLEN WEL KOSTEN BEREKEND WORDEN). Dit bij de aankoop vermelden.
Wij bezorgen landelijk.
Dit is geheel afhankelijk van het soort artikel, dit kan variëren van enkele dagen tot maximaal 10 werkdagen.
Onze meubel koeriers en transporteurs leveren uw aankopen af bij u binnen, de meubels worden wanneer nodig gemonteerd, alles wordt op de juiste plek neer gezet en al het ‘afval’ wordt door onze koeriers/transporteurs weer meegenomen.(n.v.t. bij webshopbestelling alleen levering tot aan de deur).
Ja u kunt uw bestelling ook afhalen in onze winkel in Delft. Dit is uiteraard gratis.
Wij proberen altijd een zo gunstig mogelijke prijs voor u te creëren, dit betekend dat wij de bezorgkosten welke normaal in een product berekend worden eruit gehaald hebben. Dit om onze klanten ook de mogelijkheid te bieden hun aankopen bij ons af te halen en zo nog meer te besparen. Veel van onze klanten halen hun aankopen dan ook zelf af in Delft.
Wij zijn natuurlijk voorzien van alle betaal gemakken, in de winkel kunt u dan betalen via: Cash en pin. Ook kunt u betalen via bank, uw order wordt dan pas besteld als de aanbetaling of het gehele bedrag binnen is.
Als u uw betaling online voldoet, kunt u deze betalen via: IDEAL, PayPal of Afterpay.
Als u bij aflevering wilt betalen dan kunt u dit voldoen via pin of cash betaling aan de chauffeur, ook kunt u het openstaande bedrag via de bank vooraf overmaken. De bezorgkosten dienen ten alle tijden contant te worden voldaan.
Wanneer u een bestelling heeft gedaan via onze online shop, dan kunt u deze binnen de 14 dagen zicht termijn zonder opgaaf van reden retourneren aan ons centraal magazijn. Voorwaarde is wel dat het artikel niet gemonteerd of gebruikt is geweest of schades vertoont, tevens moet u het artikel in de originele verpakking aanleveren. Artikelen(Hygiënische) die niet geretourneerd kunnen worden zijn: Matrassen, boxsprings, kussens, bedbodems, kleden, dekbedden en artikelen die op maat gemaakt worden zoals banken, gestoffeerde artikelen etc.etc. Als u gebruik wilt maken van deze service vragen wij u contact op te nemen met onze klanten service.
Wanneer u iets retour wilt zenden dan betaalt u zelf de verzendkosten. U kunt ook kiezen om het artikel in onze winkel in Delft zelf retour te brengen, dit is uiteraard gratis.
Hierin zit een verschil, hoe het product aangekocht is. Wanneer u iets koopt in onze winkel dan kunt u helaas geen goederen retourneren. Heeft u besteld via onze webshop, en u retourneert het artikel binnen de gestelde 14 dagen zicht termijn (in originele verpakking en niet gemonteerd) dan ontvangt u het aankoop bedrag retour via bank overschrijving, dit binnen 5 werk dagen.
Bellweg 8-14 , 2627AW, Delft